Alla inlägg den 19 juli 2009

Av Linn - 19 juli 2009 06:58

Klockan är 7 och jag är uppe med tuppen.

Shiit vad trött jag är!!!

Om en kvart ska jag knalla iväg till jobbet och vara duktig.. Ursch jag orkar inte idag.

Men men... Det är väl bara att göra det ändå.

Jens ligger just nu i min säng och sover, det kunde ha varit jag som låg där och sov nu. Jag är avundsjuk. :O

Det är en himla tur att jag bara jobbar delat pass idag, för då slutar jag jobba vid halv tio och sen börjar jag igen vid 6 ikväll och då har man ändå hunnit att vila upp sig lite innan man ska börja igen.

Inatt kommer jag lätt att kunna somna, utan problem, jag längtar tills jag ska sova faktiskt.


Idag när jag vaknade hade jag inte ont i halsen som jag hade igår, det var ju skönt det iaf.

Härligt värre! =) hehe.


Nej nu är det väl bäst att man gör det sista innan man ska knalla iväg. Detta tar på krafterna kan jag lova.


Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards