Alla inlägg den 22 juli 2009

Av Linn - 22 juli 2009 23:55

Natten till idag så spleade jag och Sofia tv-spel. Det var roligt men väldigt svårt. Jag förstår inte hur det kan vara så svårt! =O Man blir ju så frustrerad!!! Fråga Sofia, hon kastade tv-dosan på mig flera gånger för hon blev så arg för att vi förlorade :O haha.

Jag kommer ha menn för livet.


Ikväll har vi tittat på den nya wallander filmen som kom ut idag, jag är lycklig den var sjukt bra även den! Älskar beck och wallander.


I morgon ska jag och sofia till banken för att föra över pengar till mammas konto sen ska vi även hämta lilla Minus hemma hos pappa så ska vi ha hand om honom. Och sen ska jag jobba på kvällen med.

Det är full rulle med andra ord. Men det kan vara trevligt det med ibland.

Annars händer det nog inte så mycket!!

Sofia ska väl kanske sova hos mig i morgon med, det är mys pys. Hon bor här nu när min mamma är borta, det gillar jag !! =D


Hejs.  

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards