Alla inlägg den 13 juli 2009

Av Linn - 13 juli 2009 21:13

I Lördags åkte jag och Sofia till örebro och träffade Jens och hans kompisar =D

Det var ganska trevligt faktiskt. Men det var väl inte sådär dunder skoj på krogen och sådär. Men det funkade ändå. =)


Igår kom vi då hem, helt slut var jag efter att ha sovigt 2 timmar den natten, Så jag somnade ganska tidigt faktiskt.

Och sen idag har jag varit och jobbat från klockan 7 - 20 13 timmar. Det tog på kroppen kan jag lova.

Men så nu sitter jag här i mitt rum och ska titta på BigBrother (mobbad? ) I väntan på att Jens ska ringa mig!! 

Han dissar mig för att spela på sitt tv-spel, snällt? NEJ !!!

Så nu är det arga klubben på G här. Haha.

Nej vars. Men lite elakt äre allt.


I morgon är jag ledig från jobb, Gud vad skönt!

Så då ska jag hem till mamma och mysa lite mer med Linus och resten av familjen, sen ska jag leka med sofia med. Och jag ska sova hemma hos min mamma i morgon. MYS !!! Det var ett tag sen jag gjorde det nu så nu känner jag att det är på tiden faktiskt. 


Hejs.  

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards