Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Linn - 9 juli 2009 14:08

Nu har jag tittat på det absolut sista avsnittet av mitt program. Och hon valde Lucas !! =D

Jag är lycklig och glad för att hon gjorde rätt val ! =D



Nu ska jag snat gå ut och röka sen skulle vi fika lite och sen vet jag inte vad som händer mer idag.

Kanske ska åka hem till Sofia ikväll/natt med, vi får se =D


I morgon är det Fredag och det innebär att det är hennes födelsedag, inte vilken som helst utan hon fyller faktiskt 18 med =D Coolt va?

Nu kan hon och jag vara coola tillsammans och skryta för var enda kotte typ! Hahah.


Hejs.

Av Linn - 9 juli 2009 12:15

Jag börjar med att skryta lite om min systers son Linus!!  Så himla söt.

Han har blivigt rolig och lite mer social nu, När man håller i honom böjer han benen och sträker ut dem och det går väldigt fort så det ser ut och känns som om han hoppar. Det var lite små jobbigt att hålla i honom. Och han är väldigt stark i munnen, han stoppa in mitt finger i munnen och bet väldigt hårt, i mellanåt var det faktiskt så man sa aj. Han skrattar och pillar och rivs, han är bara helt underbart söt!!! Älskarn. 


Om 3 minuter börjar mitt älskade program och det är sista avsnittet idag, vem tror ni att Jo väljer? =O Spänningen är olidlig.

Jag är lite nervös och jag hoppas verkligen att det blir Lucas!! =O

Jag ska se det sen när jag kommer hem, för just nu sitter jag hemma hos Sofia.  =D



Jaja, nu ska jag knalla vidare, och se om det finns någonting jag kan hjälpa sofia med =D

Hejs. 

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards