Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Linn - 1 juni 2010 19:19

URSCH URSCH URSCH!!!!!!!

Jag tänker aldrig mer vara ute!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inte i solen, inte vid gräset, inte vid skogen. Bara vid husområden.

Jag och mamma gick ner till godislagret och köpte cigg och hyrde filmen twilight new moon eller hur det stavades....

På vägen hem gick vi skogsvägen bakom oss...

Men du!!! ALDRIG ALDRIG ALDRIG mer!

Jag vart verkligen skräckslagen, för när jag kommer runt hörnet.

Mamma berömde mig precis över om hur duktig jag var som vågade gå där.

Och vipps så döck det upp en orm!

Jag skrek som ett djur och höll på att bajsa på mig av skräck.

Mitt hjärta slog i 180 och hela min kropp skakade.

Nej så rädd har jag inte vart på riktigt länge.

RIKTIGT JÄVLA OBEHAGLIGT!!!


Nu sitter jag bara och väntar på att min bror ska komma hem och trösta mig, sen ska vi titta på filmen. Han ville tydligen också se den, min lilla gulleplutt till lillebror som man bara inte kan låta bli att älska!

Av Linn - 1 juni 2010 16:54

Nu börjas den stora planeringen vill jag ta och lova er!

Herregud vad saker det är som ska planeras!

Man ska köpa blommor, betala vagn och man ska ha kul och festa och grejer.

För min del börjas det redan i morgon, jag dissar Bergska skolan och drar in till Otten med amanda och Sofia istället. =D Låter roligare!

Ja, sen är det ju den stora planeringen, vart ska vi festa och vilka dagar?

Hur ska vi ha studentfesten hemma, och vilka kommer?

Ja det är mycket nu.

Men det är lite roligt också.

Men de krävs en hel del pengar och planering inför det här känner jag.

Men det blir säkert kalas bra.


I morgon är jag ledig från skolan, gud vad skönt.

Jag tror jag ska gå ner och fria det genom att hyra en film och lägga mig på soffan och bara mysa.

Känner att det både behövs och låter toppen mysigt.


Jaja, nu måste jag sluta skriva och klä på mig lite kläder. Har precis badat så sitter här i bara linne och trosor.

Men ha det så bra alla.

Hejs.

Av Linn - 1 juni 2010 11:01

Igår så var jag och Sofia på sex and the city bion,  helt underbar film.

Jag tror jag är kär!

Höll på att gråta i slutet av filmen, bara för att jag ville se mer än vad som erbjöds.
Men jag är riktigt nöjd! =)


Idag vet jag inte vad som händer men antar att det bara blir att vara hemma.

Ska sy upp min studentkläning lite och fixa lite inför studenten.

Sen på Onsdag blir det troligen att dra in på krogen i stan och mysa.

Ja, vi får väl se vad som händer och så.


pusss.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards