Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Linn - 17 juni 2010 21:40

Just nu ligger jag i min säng. Efter många om och men har jag hamnat här.

Idag har jag vart och jobbat och sådär, det gick faktislkt riktigt bra och tiden gick fruktansvärt snabbt.

Sen när jag kom hem satte jag mig och käkade lite sallad, MUMMA vad god!

Sen la jag mig på soffan med pappa och kramades och myste.

Efter det ringde Sofia, och har pratat med henne tills nu. Om oron inför sommarjobben och lite andra grejer.


Nu ligger jag här då i min säng, känner att jag skulle behöva plocka undan lite här inne på mitt rum, kanske vore nått att göra nu? Jag sov lite för länge idag på dagen så jag är inte ens trött nu.

Mina rosor som jag fick av min älskade pojkvän när jag tog studenten har börjat att vissna. Inte alls skoj, jag tycker om att ha dom ståendes där och titta på dom innan jag somnar.

Men i morgon behöver jag inte titta på några blommor inte, för då kommer han hit, då kan jag titta på honom istället. =) MYS !


I morgon är det Fredag vilket innbär middag här hemma med familjen och Göran, Sofia & Jens, trevligt tycker jag minsann.

Sen på Lördag ska vi ta oss en sväng till Norrköping och handla kläder och så.

Sen måste väl min pappa ta med sig jens ut och fiska, annars kommer väl han att bryta ihop eller nått, så mycket som han har tjatat om att fiska denna vecka.


Nej nu ska jag plocka iordning lite här innan jag ska sova.
Puss & hej.

Mys

Av Linn - 17 juni 2010 13:28

Igår hade jag och Sofia en jätte mysig dag.

Jag hämtade henne på jobbet vid 4, sen åkte vi ner och köpte sallad på Åbergs, sen köpte vi jordgubbar och grejer.

Sen på kvällen satt vi i min soffa trötta och nöjda med våra jordgubbar och tittade på den nya wallanderfilmen.

Ja det var minsann en riktigt trevlig dag må jag säga.


Idag var jag uppe klockan 6 igen, det var som sagt dags att simma igen. Vi är allt bra duktiga vi.

Efter simmningen åkte vi och handlade färsktbröd och lax.

Sen åkte jag hem och sov en stund, skönt som tusan.

Sen nu när jag vaknade gjorde jag igorning min laxmacka och njöt.
Det är kanaon gott ska jag säga er! Något för alla.


Nu ska jag snart iväg igen, ska lämna tillbaka fimen innan jag börjar jobba.

Det är tufft att vara stor, jobba och grejer.


Nu ligger jag här i min säng och lyssnar på Lars Winnerbäck och njuter.


Ps, är lite besviken på min klass. Dom har skickat sms till hela klassen om smultronstället på Lördag, men inte till mig inte. Jaja, sånt är livet.


Nej, nu ska jag sluta skriva och bara njuta av min musik en stund.

Hejs. 

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards