Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Linn - 6 juni 2010 21:52

Nu har jag duschat och är fräsch, så nu sitter jag här i mitt rum och kollar runt på datorn.

Känner mig lite halvt rastlös, skulle vilja gå ut en sväng. Men har inget att göra ute och mina vänner är upptagna.

Jaja, antar att det får bli att ta upp ett glas cola och lägga mig och kika på en film en stund eller nått i den stilen.

Innan jag ska sova, så man är pigg tills i morgon.


När jag duschade kom jag och tänka på hur otroligt fattig jag är! Jag har inte ett öre, eller jo jag får tillbaka 100 kronor av Bella i morgon, men det är allt jag äger och har.

Så ja, vi får väl se hur det ska gå för mig denna vecka.

Aldrig trodde jag att det skulle kosta så här mycket att ta studenten. Det är ju en himla massa kostnader.

Man måste ha kläning, skor, väska, strumpbyxor och sen måste man ju ha någon annan form av kläder som man kan ha när man går på andras studenten. Och sen måste man ha busskort så man kan komma in till stan, sen måste man ha alkohol och pengar till något att käka och krogen, pengar till någonting att blanda ut drickan med. Ja ni, det blir en hel del pengar.

Har redan gjort mig av med mer än vad jag egentligen ens har.

Men men, sånt är livet.

Himlans dyrt må jag säga.

Hoppas att man får lite pengar när man tar studenten så att man får lite pengar till andra grejer lixom. Eftersom allting denna månaden har gått åt nu under denna vecka.


Nej, jag antar att jag ska sluta skriva och gå och fixa mig ett glas cola och ta min kvälls cigg och sen krypa ner i sängen och glo på tv en stund innan jag ska sova.

Hejs.

Av Linn - 6 juni 2010 21:18

Idag har jag varit i Norrköping och köpt mig en dress eller vad man ska kalla det. Söt är den iaf.

Sofia hittade också en jätte fin klänning. Det var roligt att vi hittade någonting båda två måste jag säga.

Sen åkte jag hem och käka och lämnade av Jens vid bussen.

Sen har jag varit ute i garaget och hållt på med bilen.

Jätte roligt.

Hatar den där bilen!!!


Jag måste säga att man blir lite smått iriterad på folk som aldrig hör av sig till mig... Då menar jag ALDRIG!!

Om det inte är så att det handlar om att man kan få komma och dricka.

Men skjuss vågar man fråga om.

Det är lite komiskt måste jag säga.

Men jag är inte blyg inte, jag vågar säga nej minsann.

Vill man ha sjkuss någonstans så får man faktiskt ringa och så i vanliga fall också.


I morgon är det studentbollen i skolan. Det innebär fotboll för hela slanten. Klockan 8 på morgonen :O

Jippie!

Inte alls taggad på att gå upp så tidigt och spela fotboll, jag gillar inte ens fotboll.

Men man får ställa upp för laget så att säga.


Nej nu funderar jag på att hoppa in i duschen och bli lite fräsch. Så slipper jag duscha i moron bitti. Det blir så himlans tidigt annars.

Ja, bäst att sätta igång kanske.

Hejs.

Av Linn - 6 juni 2010 10:59

Min kära pojkvän har varit hos mig denna helgen.

Nu ska vi snart iväg mot Norrköping med Sofia och försöka hitta någonting snyggt att ha på oss.

Det är grejer det.


Nu ska jag börja packa ihop mina grejer och göra mig redo för att tanka.

INTE REA!!!!!


Ajuste jag har fått hem mitt riktiga körkort.

SKönt.

Slippa hålla koll på en lapp lixom, så nu har jag mitt riktiga körkort.

Men tanten på posten ville typ inte ge mig det, hon tyckte väl att jag var för olik mig själv på mitt legg eller nått.


Ikväll blire att sova tidigt och börja tagga upp sig inför nästa vecka, som består av alkohol, mys och ja det var väl allt., Nej, självklart ska vi ha roligt också. =D

Sista veckan. Bara 6 dagar kvar.

HÄRLIGT!!

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards