Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Linn - 8 juni 2010 14:00

Igår var det party!

Isabell, Sofia och Amanda var hemma hos mig och drack lite innan vi bar oss av i en sportbil till Norrköping.

Det där med sportbilar är inte riktigt min grej märkte jag.
Visst dom är snygga och så. Men fan inte sköna att åka i!

Det är nog inte meningen att man ska ha folk i baksätet i en sån bil och vi var då 3 stycken som skulle tränga ihop oss där bak. Åh fy fan vad trångt det var!

Attans!

Huvudet fick man liksom ha lutat ned mot benen (lågt till tak) och benen fick man ha snea med ett säte som tröck benen in mot personen brevid.

Aj, säger jag bara. 

Nej, aldrig mer!

Efter det gick vi iaf in på hugos och hängde där, Tess kom dit en sväng också.

Trevligt var det minsann, fast det där med krogen iveckorna är nog inte riktigt min grej har jag konstaterat.

Sen efter ett tag så ringde Rasumus och dom oss och ville att vi skulle komma till Deli (eller vad det heter) Och vi gick dit och var glada. Sofia och Amanada lämnade oss en stund för att käka.

Vi gick in och fick dricka av grabbarna, snällt!

Sen så var vi där en stund och vipps var Sofia försvunnen det visade sig senare sen att hon var på Hugo.

Och med kvällens gång blev jag och Isabell lite osamas, dock inte lika roligt.

Vissa missförstånd skedde mellan oss, men vi är sams nu minsann.

Vid 2 kom min pappa och hämtade oss alla som hade återförenats.

Sen låg jag och Bella här hemma och väntade på att Rasumus och dom skulle komma hem från Norrköping och börja efterfesta med oss, men det blev ingenting av det. Vi gav upp med att vänta vid typ 4- halv 5 någon gång.
Tur det kanske, vi var båda väldigt trötta.


Nu ligger vi här hemma och hemma och är helt döda!

Jag har iaf duschat så lite nöjd är jag minsann med mig själv.



Snart ska vi tillsammans med Isabells mamma åka till Norrköping och leta efter studentklänning till Bella eftersom hon inte köpt någon ännu. Sen blir det att åka hem till henne i Igelfors och ha film kväll och bara mysa.

Och ladda med nya tag tills på Onsdag.


Hejs.


Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards