Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Linn - 10 juni 2010 09:55

Igår fick vi äntligen upp det där party tältet med hjälp av Robin och en bil.

Ja det krävs tydligen en hel del för att sätta upp en sånt där tält.


Sen när vi kom tillbaka till Finspång gick vi hem till mig och tittade på Björnbröder, grät och drack.

Sen hem till sara, där var det faktiskt inge vidare kul. För man känner sig lixom inte välkommen i klassen. Det känns att dom inte gillar oss så mycket.

När klassen drog till krogen i stan gick vi till hotellet och hittade en massa kurtan folk som vi umgicks med.

Typ Tobias som gick på Nyhem i 9A

Niklas ??

Joel en gammal kärlek till mig. hahah.

Sen fick vi med oss Niklas och Tobias till börnen.


Så Rasumus och Bella badade, Niklas och Tobias badade nästan, och jag och alex satt uppe på land. Bra fördeltning det där tycker jag.

Sen satt vi där i börnen till typ halv 3-3 någon gång och pratade, lyssnade på musik och lekte lekar för att vi skulle lära känna varandra, Bellas id'e heh.

Ja, jag vet inte riktigt vad man mer ska berätta såhär i en blogg men det hände en hel del och kul RIKTIGT kul var det igår.


Bella lär ju minnas denna kvällen hela sitt liv, frös halvt ihjäl efter badet, skadat rumpa/baksida lår, sår under fötterna efter att ha gått barfota hela vägen hem till mig från börnen. Haha.

Jag kommer nog också minnas denna dagen eftersom Bella fick lida en hel del för sina roligheter, plus att jag höll på att dö av köld. hehe.


Nu ska vi snart iväg till Lotorp och käka pizza med klassen och sen efter det ska vi leka lekar och sen ska jag gå vidare till Sofias student och titta på det och sen lite fest för henne efter det.

Sen ska jag träffa upp Bella och börja dricka för att sedan gå ut på hotellet. =D Nice nice. Hoppas på en lika rolig kväll ikväll som igår natt.


Ha en bra dag alla goa.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards