Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Linn - 2 juni 2010 15:25

Här sitter jag just nu.

Ute på balkongen i solen med lars winnerbäck musik, en cider och en cigg.

Kan det bli mycket bättre?

Jo , med lite sälskap. Men Sofia kommer hit snart och håller mig sällskap.

Sen efter många om och men ska vi dra in till stan och sitta i nån park och dricka lite innan vi ska in på Otten.

Till otten kommer idag Björn Rosenström, han är väl ingen hitt i sig men det är kul att hitta på någonting när det väl händer någonting.

Och Björn Rosenström är ju minsann lite rolg måste jag säga.



Så ikväll är det party party och i morgon är det mösspåtagning klockan 1.

Herregud, hur ska man komma upp?

Jaja, det här kanske löser sig!

Man får hoppas på det bästa!


Nu ska jag sluta skriva och öppna en ny cider, det går fort när man har roligt.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards