Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Linn - 13 juni 2010 22:16

Igår tog jag då studenten.

Vi sjöng och var riktigt glada alla i klassen när vi åkte lastbilen.

Sen gick jag hem till familjen och fortsatte att festa där hemma.

Vi käkade och käkade och pratade och hade det trevligt.

Sen fick jag en himlans massa blommor och paket, väldigt roligt.

Tack så jätte mycket för alla presenter och tack för att alla kom.

Efter ett tag när alla hade åkt hem så började jag och Sofia festa, och sen gick vi ut på hotellet och hade det trevligt.

Tror att min lilla älskling inte tyckte att det var lika roligt när jag kom hem jätte pratglad när han sov.

Men han försökte iaf, det är huvudsaken!


Idag har vi mest bara slappat hela dagen. Och myst såklart.

Sen vid 6 åkte älsklingen hem och då åkte jag och hämtade upp Sofia och åkte och handlade lite gott och hyrde film. Vet inte vad jag tycker om filmen, lite lång kanske.

Ja, och nu har jag packat ihop mina badkläder för i morgon vid halv 7 ska jag vara och hämta Sofia för att sedan dra in till stan för att simma.

Då ni, pigga och arlerta är vad vi ska vara.


Ja, men nu ska jag sluta skriva och gå och lägga mig strax.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards