Direktlänk till inlägg 6 juni 2010

fattigt.

Av Linn - 6 juni 2010 21:52

Nu har jag duschat och är fräsch, så nu sitter jag här i mitt rum och kollar runt på datorn.

Känner mig lite halvt rastlös, skulle vilja gå ut en sväng. Men har inget att göra ute och mina vänner är upptagna.

Jaja, antar att det får bli att ta upp ett glas cola och lägga mig och kika på en film en stund eller nått i den stilen.

Innan jag ska sova, så man är pigg tills i morgon.


När jag duschade kom jag och tänka på hur otroligt fattig jag är! Jag har inte ett öre, eller jo jag får tillbaka 100 kronor av Bella i morgon, men det är allt jag äger och har.

Så ja, vi får väl se hur det ska gå för mig denna vecka.

Aldrig trodde jag att det skulle kosta så här mycket att ta studenten. Det är ju en himla massa kostnader.

Man måste ha kläning, skor, väska, strumpbyxor och sen måste man ju ha någon annan form av kläder som man kan ha när man går på andras studenten. Och sen måste man ha busskort så man kan komma in till stan, sen måste man ha alkohol och pengar till något att käka och krogen, pengar till någonting att blanda ut drickan med. Ja ni, det blir en hel del pengar.

Har redan gjort mig av med mer än vad jag egentligen ens har.

Men men, sånt är livet.

Himlans dyrt må jag säga.

Hoppas att man får lite pengar när man tar studenten så att man får lite pengar till andra grejer lixom. Eftersom allting denna månaden har gått åt nu under denna vecka.


Nej, jag antar att jag ska sluta skriva och gå och fixa mig ett glas cola och ta min kvälls cigg och sen krypa ner i sängen och glo på tv en stund innan jag ska sova.

Hejs.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 9 januari 2014 19:48

Året började med en stor sorg.  Min älskade mormor tog sitt sista andetag och lämnade denna världen och fick äntligen vara med sin älskade.  Hur ont det än gör av saknad och sorg så vet jag att hon är lyckligare nu, utan massa hemska sjukdomar oc...

Av Linn - 14 december 2013 20:18

Oj, nu var de länge sen jag var inne och skrev på denna sida.. Men här är jag ännu en gång och skriver.  Tänkte göra en sammanfattning av detta året, inte för att året är slut ännu men det lär ju inte hända sådär jätte mycket stora saker innan året...

Av Linn - 26 september 2013 21:52

Igår åkte jag in till stan på "dejt" med Jimmy.. Måste säga att det var en riktigt trevlig, rolig och mysig eftermiddag och kväll! Och idag åkte jag raka vägen in till stan för shopping! Blev inte så mycket fyndat. Men lite iaf! Mest till and...

Av Linn - 21 september 2013 23:58


Åh vilken bra helg jag har haft hitils! Åkte i fredags efter jobbet och när jag kom fram och vi kom hem hit så åt vi god mat och hade soff mys.. Dock somnade jag ganska snabbt på soffan. Synd eftersom det var en himla bra serie som vi kolla på! ...

Av Linn - 17 september 2013 20:52

Börjar sakna att ha mina egna möbler, mitt egna hem att gå hem till om dagarna och kvällarna.  Känner att det skulle vara skönt med ett ställe som känns som mitt..  Min förra lägenhet kändes inte alls som min, eftersom jag hade bott där tillsamma...

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards