Alla inlägg den 1 augusti 2012

Av Linn - 1 augusti 2012 20:41

Jaha och exakt vad finns det att säga om denna dagen?
Mer än att jag vakna, gjorde mig iordning gick ner till Göran och fixa min bil och på vägen till parkeringen är jag typ as nära på att kliva på en as stor orm!! Lång, tjock, silvrig och
Äcklig var han. Och som om inte det räckte nej han var utanför min port!!!
Kul!! Hur ska jag våga mig hem sen då?

Ja hur som helst. Göran ängeln som han är lagade bilen tillfälligt så nu kan jag köra med han tills jag hittar en ny.

Resten av dagen har jag spenderat på jobbet men tankarna har varit någon helt annan stans.

Känner mig sur och disträ idag!
Och sur stämmer nog ganska bra in på mig idag.
Känner mig riktigt otrevlig, och bara snäser när jag pratar! Stackars människorna i min omgivning!!

Ajja nu ska jag göra ett sista knyck på jobbet innan jag ska få åka hem och lägga mig i sängen och sova... Som jag längtar!!

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards