Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av Linn - 16 augusti 2012 23:16

Bild 1: Sofia och Linnea hos Kajsa!
Bild 2: Lotta vilar sig i pippis säng!
Bild 3: jag och Sofia leker tittut!
Bild 4: jag hos Nils Karlsson pyssling.
Bild 5: Sofia hos Nils Karlsson pyssling.
Bild 6: En stolt shopping Sofia som äntligen funnit sin godisstrut!
Bild 7: Sofia försöker komma in hos Kajsa, det gick väl inte riktigt så bra! Haha


Idag har jag haft en så underbar dag!!
Vi åkte klockan 8 i morse till astridlindgrens värld jag Sofia.K, Lotta och Linnea!
Har sprungit omkring och lekt och busat överallt!!
Roligast var lätt Nils Karlsson pysslings hus...

Kom väl hem runt 7, någon gång! Fick då besök av Fredrik som ville se våran nya lägenhet. Det var roligt och uppskattat!
Jens kom inte hem förens 10 ikväll stackarn!
Han: i morgon ska vi sluta tidigt!
Jag: ja, det är ni värda efter ett 15 timmars pass idag.
Jens: ja, men vi har bestämt att vi ska göra det.
Jag: hur dags kommer du hem då?
Jens: vi sa att vi ska packa ihop runt 6 i morgon så jag är väl hemma runt 8 eller något!
Haha...
Ja, det är väl inte riktigt min syn på att sluta tidigt!! <3

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards