Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av Linn - 23 augusti 2012 20:34

Denna veckan har varit hur mysigt som helst.. Har haft besök varje dag denna veckan typ!
Mamma har varit hos mig tisdag-torsdag och det har varit jätte mysigt..

I Tisdags roade vi oss med att Flyttstäda nästan hela dagen, handla på viberga, käka mat, baka biskvier gjorde jag när mamma var och hälsade på jobbet på kvällen.

Igår så var vi på tippen och slängde massa saker, hämta pass, köpte present till det nygifta paret Göran och Astrid, laga mat, lämna alla flyttkartonger, bjöd Astrid Göran och Max på middag och kärleks muffins som jag bakade, och på kvällen kom Sofia till oss och baka bullar med oss, och lekte dektiktiver (gick väl sådär)

Idag har vi mest slöat, beställt lite saker till resan i taxfreen, kollat på bilar och fikat!

Hur mycke som helst har vi faktiskt hunnit göra och vi har haft jätte roligt och mysigt!

Idag har jag även hunnit jobba 14-21...
Skön att det är en kort arbetsdag i morgon 7-13 och sen drar vi till Stockholm så skönt!!

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards