Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av Linn - 13 augusti 2012 22:02

En ganska bra dag även idag!
På förmiddagen ellet ja rättare sagt morgonen satt jag och ringde runt, så vi har Internett och el när vi har flyttat på Onsdag. Dom viktigaste sakerna enligt oss!

Sen på förmiddagen kom Fredrik hit, vi spela Wii och snacka skit! :)
Sen packade jag några kartonger innan jag drog mig iväg till arbetet, som gick förvånande nog bra.
Hade tog ont i huvudet och ögonen rann men annars gick det bra.
Kom hem strax efter 8, och packade då ner massa köks saker.. :)

Inte mycket kvar att packa och inte länge kvar tills vi flyttar!!!
Ska bli så skönt att flytta och komma iordning igen!!
För fy så det ser ut här hemma nu.
Man skämms, fast de är "okej" att det ser ut såhär just nu..
Men jobbigt att leva i röran!!

Längtar som en galning både till onsdag och torsdag!! :)

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards