Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av Linn - 12 augusti 2012 23:58

Idag har varit en väldigt dag, trotts den extrema huvudvärken!!
Först jobba med Sofia.k och sen hem och umgås med Sofia och Jens, god middag, the big Bang theory och sen mysa ner sig i ett varmt bad.
Och på kvällskvisten fick jag besök av Fredrik!

Jag har alltså träffat alla underbara människor på en dag typ! Bara några stycken som felas men annars kan man verkligen inte klaga! :)

I morgon ska jag ta tag i alla måsten. Det är ju några stycken om man så säger. Måste ringa vallonbygden, poolen och försöka få det att se hyffsat bra ut här hemma tills flytten är hos oss.
Måste även fixa inför den med bredband, el och allt vad det innebär!!
Roligt ska jag ha med andra ord...
Sen ska jag även iväg och arbeta kvällen på betaren :) ser inte jätte mycket fram emot att mitt sommarschema börjar där i morgon, skulle hellre vara kvar på Teglet :)
Men det är ju bättre än inget i varje fall :)

Nu ska jag sova, ska upp skapligt i morgon och fixa alla måsten!! :)

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards