Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av Linn - 14 augusti 2012 20:16

Fy vilken lång dag detta har varit, och ganska så stressig också... Men har hunnit med väldigt mycket.
Jobba till 13, sen vallonbygden, viberga, laga mat, lägenheten ggr2 och sen packa hur mycket som helst.

Nu har dock huvudvärken tagit över mig helt!!!
Vet knappt vart jag ska ta vägen så ont har jag!!! Och näsan är helt igen täppt! Inte allt för skönt..
Men jag ignorerar att jag mår dåligt, måste flytta, jobba och ha roligt! Inte ligga hemma och tycka synd om mig själv!!

Kram på er alla fina männikor!
Nu ska jag lägga mig i sängen och försöka sova bort denna extrema huvudvärken!!!

Av Linn - 14 augusti 2012 06:06

Stressen inför flytten är kommen, vet inte om den är välkommen dock, man blir helt slut bara av tanken!
Men det är ganska roligt iofs!

Nu finns det inte mycker mer saker kvar i lägenheten, det mesta ligger i kartonger redo för morgondagen...

Idag när jag slutar jobbet har jag en miljon saker att göra, plus att jag ska packa ner det sista av våra prylar..

Vi trodde inte att vi hade så mycket saker... Men fan vad grejer man har när man väl börjar packa. Helt sjukt...
Mycket mer än jag någonsin kunnat tro......

Nej nu ska jag snart bege mig av mot jobbet, jobbar bara till ett som tur är. Sen måste jag sätta igång direkt om jag någonsin ska hinna med allt.
Sen har jag ju visserligen tid i morgon också.
Alla kartonger och allt ska flyttas på dagen och möblerna får vi ta på kvällen sen när Jens har kommit hem..

Längtar som en tok tills allting är färdigt. Och man kan njuta av att bara bo där borta i nya lägenheten. Hoppas att det blir bra, men det tror jag nog att det blir.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards