Alla inlägg den 4 augusti 2012

Av Linn - 4 augusti 2012 20:32

Idag har vi haft besök av Jens pappa Micke, Ann-Sofie, Sven-Olof och Inger.
En riktigt trevlig dag!!
Vi har käkat kräftor, ost och kex! Riktigt mumsigt måste jag säga....

En lång promenad på 1,5 h blev det också. Och det klagar man ju inte heller på direkt!
Det var faktiskt ganska skönt!
Nästan så jag funderar på om jag ska ta cykeln till jobbet i veckan trotts att bilen fungerar! Det trodde ni aldrig om mig va?
Eller aa iofs har ju inte gjort det än så kanske inte ska skryta allt för mycket ännu!!

Ligger just nu på soffan och känner ett enormt sug efter chips.. Men tror inte det blir några chips idag heller! Får nog bli en film och en cola och det räcker nog!!

Hej

Av Linn - 4 augusti 2012 20:32

Idag har vi haft besök av Jens pappa Micke, Ann-Sofie, Sven-Olof och Inger.
En riktigt trevlig dag!!
Vi har käkat kräftor, ost och kex! Riktigt mumsigt måste jag säga....

En lång promenad på 1,5 h blev det också. Och det klagar man ju inte heller på direkt!
Det var faktiskt ganska skönt!
Nästan så jag funderar på om jag ska ta cykeln till jobbet i veckan trotts att bilen fungerar! Det trodde ni aldrig om mig va?
Eller aa iofs har ju inte gjort det än så kanske inte ska skryta allt för mycket ännu!!

Ligger just nu på soffan och känner ett enormt sug efter chips.. Men tror inte det blir några chips idag heller! Får nog bli en film och en cola och det räcker nog!!

Hej

Av Linn - 4 augusti 2012 05:24

Hjälp vad trött jag är!!
I morse var det jobb mellan 7-13 sen åkte jag och handla och greja som tur var somnade jag på soffan någon timma när jag kom hem!
För sen vid 19 fick jag pallra mig tillbaka till jobbet och om en och en halv timma så får jag gå hem och sova igen!
Ska bli fruktansvärt skönt!!!

Idag får vi finbesök! Jens pappa och Ann-Sofie och Jens farmor och farfar ska komma till oss idag och mysa.
Kräftor och allt ska det bli., mumms vad gott!

Men just nu kan jag knappt vars glad över det, är för trött! Men när jag vaknar kommer jag vara pigg och glad!! :)

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards