Direktlänk till inlägg 18 april 2013

Hemlig kärlek.

Av Linn - 18 april 2013 11:51

Första och hemliga kärlekar är väl något speciellt va? 

Kommer ni ihåg personen som ni var kär i första gången? 

Alltså inte lekis kär, utan kär i på riktigt!! 

Jag kommer mycket väl ihåg min, och han gör sig fan påmind hela tiden. 

Men min fråga är, har man alltid känslor för sin första kärlek? 



Allting började för 7 år sen.

Jag kommer ihåg honom så väl. Allting började en sommar, när jag började umgås med en tjej som hette Ida, och hennes familj var kompisar med hans familj.  

Och det blev då att vi träffade dom ganska ofta. Och sonen i familjen som heter A, vi började sms:a och ringa till varandra precis varje dag. 

Jag hade precis fått en mobil av mamma och pappa med abonemang på, och jag kommer ihåg när den första skyhöga räkningen kom. Mamma och pappa blev verkligen inte glada. ^^ 

Han blev sedan tillsammans med en tjej på min gård, vilket var hur bra som helst. 
Då kunde vi träffas precis varje dag, och vi messade och pratade i telefon. 

Var verkligen jätte bra vänner, bara det att jag var kär i honom men det gick ju bra ändå. 


Jag, och familjen och Sofia var på Öland på besök hos min mormor och morfar i deras sommarstuga, gissa vem som också var där, jo A och hans kompis med familj. 

Så då träffades vi även då. 

Jag och Sofia tog cykeln ända till borgholm bara för att säga hej typ. 


Ja, och så fortsatte vi prata och träffas, men det blev aldrig någonting mellan oss eftersom han hade flickvän. 

sen börja jag på bergska och då hade vi ingen kontakt på 3 år. 
Sen flyttade Jens hit och då började vi prata lite i några månader. 

sen blev det som det blev, och jag fick välja bort att prata med A. 


Och sen började vi prata igen, i typ december och har träffats till och från. 

Han har flickvän och har flyttat in till stan med henne, men nu hade vi inte pratat på en månad för det blev som det blev, och gissa vem som ringer idag från ingenstans? 


Jag vet inte om jag ska vara glad eller arg. 

Jag är glad, samtidigt som jag arg för jag vill inte gå och tänka på honom. 


När man äntligen har kommit över dom där kännslorna som bubblar upp under ytan varje gång vi ses, så ringer han eller messar han. Vad har han för en radar på mig?

 
 
Ingen bild

Sofiakarlsson88.bloggo.nu

19 april 2013 14:44

I know how you feel.. det är jobbigt med hemlig kärlek, även fast det är lite spännande ibland när man ser personen och de pirrar i magen och ingen annan vet om de :) <3

Linn

19 april 2013 22:58

Ja. Herregud vad det kan pirra. ^^
Det är både jobbigt och underbart.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 9 januari 2014 19:48

Året började med en stor sorg.  Min älskade mormor tog sitt sista andetag och lämnade denna världen och fick äntligen vara med sin älskade.  Hur ont det än gör av saknad och sorg så vet jag att hon är lyckligare nu, utan massa hemska sjukdomar oc...

Av Linn - 14 december 2013 20:18

Oj, nu var de länge sen jag var inne och skrev på denna sida.. Men här är jag ännu en gång och skriver.  Tänkte göra en sammanfattning av detta året, inte för att året är slut ännu men det lär ju inte hända sådär jätte mycket stora saker innan året...

Av Linn - 26 september 2013 21:52

Igår åkte jag in till stan på "dejt" med Jimmy.. Måste säga att det var en riktigt trevlig, rolig och mysig eftermiddag och kväll! Och idag åkte jag raka vägen in till stan för shopping! Blev inte så mycket fyndat. Men lite iaf! Mest till and...

Av Linn - 21 september 2013 23:58


Åh vilken bra helg jag har haft hitils! Åkte i fredags efter jobbet och när jag kom fram och vi kom hem hit så åt vi god mat och hade soff mys.. Dock somnade jag ganska snabbt på soffan. Synd eftersom det var en himla bra serie som vi kolla på! ...

Av Linn - 17 september 2013 20:52

Börjar sakna att ha mina egna möbler, mitt egna hem att gå hem till om dagarna och kvällarna.  Känner att det skulle vara skönt med ett ställe som känns som mitt..  Min förra lägenhet kändes inte alls som min, eftersom jag hade bott där tillsamma...

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards