Alla inlägg den 4 juni 2013

Av Linn - 4 juni 2013 14:10

Ja alltid dessa problem med pengar!
Är så trött på att aldrig ha pengar!!
Jag vill göra saker, jag vill handla och ja..massor av saker som jag vill göra!
Är trött på att vara fattig!!


Snart bär det av in till stan iaf!
Ska köpa skor eftersom jag inte äger några typ! Och så ska vi klippa oss.
Så där försvinner ändå mer pengar! ^^



Jaja. Life goes on och överlever gör man alltid!
Hej!

Av Linn - 4 juni 2013 08:41

Äntligen hade jag hittat en helg som jag skulle kunna åka till stockholm och hälsa på hos min familj!
Och när jag vaknar idag så kom jag på att jag har ju Molle då!
Så ja, piss skit men där sprack dom planerna!
Inte kul!


Ja annars ligger jag just nu i sängen och slappar!
Tänkte snart gå upp och duscha och så!
Idag ska vi till stan och köpa skor till mig. Det lär behövas. Sen ska vi klippa oss!
Mitt långa hår... Ursch det kommer säkert att bli jätte kort nu!
Nervös är jag! :P

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards