Alla inlägg den 12 juni 2013

Av Linn - 12 juni 2013 18:38

Efter utbildningen blev det en sväng till maxi..
Käkade god stark mat som inte riktigt min mage uppskattade lika mycket som mig. Sen blev det att kolla lite i affärer! Fyndade denna skjorta för 75kr, som hittat!!

Hitta massor mer, men är man fattig och bara har 150kr på kortet som ska räcka till cigg, mat och bensin till nästa lön, ja då får det bara bli en tröja!
Känns ju sådär!!


Så ikväll känner jag mig lite Depp på grund av min extrema brist på pengar!
Längtar till lönen kommer, och nej jag ska inte spendera den på någon onödigt..
Ingen dricka eller kläder, sånt har jag inte ens tid med nästa månad!
Blir väldigt lite roligheter ett tag framöver!!

Måste spara!!
Är trött på det!!

Nu ska jag lägga mig på soffan och kolla på pll och sen ska jag gå och sova bort denna huvudvärk och extrema trötthet som tar över mig helt nu!


I morgon nalkas det jobb 7-16 sen hem till pappa på god middag och hämta hem min hund som från och med i morgon O 3 veckor framåt ska bo hos mig! Hoppas att det går bra och att tiden går hyfsat snabbt!!

Av Linn - 12 juni 2013 11:13

Oh happy day!
Vaknade och kände mig glad! Kolla på telefon och hade inte ett enda sms eller missat samtal vilket innebär att jag inte behöver jobba ikväll iaf!!
Vilket känns underbart!

Ja, så nu sitter jag här och väntar på att tiden ska gå lite snabbare!
Om en timma ska jag och blerina brumma in till stan för demens utb. Vilket ska bli intressant!

Sen ska jag troligtvis träffa Sofia en sväng ikväll... Och sen blir det mys med pretty littel liars, äntligen har säsong 4 börjat och jag kan få sitta i soffan och bli "rädd" ^^

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards