Alla inlägg den 15 juni 2013

Av Linn - 15 juni 2013 20:41

Hemma efter ännu en lång dag på jobbet.. En kvar sen är iaf helgen över! Är visserligen inte ledig förens på onsdag men känns skönt att helgen är över iaf!


Jag förstår om folk är besvikna, arga, äcklade eller sura för mitt beslut!
Men om så är fallet så tycker jag att det är bättre dom säger det rakt ut i så fall!
Men ja.. Vad ska jag annars göra eller tro om ingen säger något?

För min egen del känns det konstigt för jag är rädd för vad folk ska tycka och tänka. Men samtidigt har jag valt att göra så här och jag vill ju uppenbarligen!
Sen får vi se kanske bara blir denna gången också och aldrig mer, vem vet? :)


Har suttit och letat efter lägenheter idag, jag känner bara att fy fan vad dyra alla är! Vi bor ju fan i Finspång lite billigare borde de väl vara eller?
Men någon gång så ska jag väl hitta en bra ich hyfsat billig!


Nej nu ska jag och min extrema huvudvärk, trötthet, ångest och obehag känsla gå och lägga oss!
Hoppas på en bättre dag i morgon!

Hej på er!

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards