Alla inlägg den 26 juni 2013

Av Linn - 26 juni 2013 14:49

Onsdag, och ledig dag. 

Såå underbart! 


Började dagen med en promenad på 4 km, sen hem till pappa och mata djur och betala hans räkningar. 

Sen när vi skulle gå tillbaka hem hit ös regnade det... 

Så till och med mina underkläder var as blöta när vi kom hem.. 

Fick bli en varm dusch diretk ska jag säga er. 


Nu har vi varit och handlat och tankat upp bilen. 
Så nu behöver jag förhoppningsvis varken handla eller tanka så mycket mer den här månaden.. 

Eller iaf på några veckor. 


Nu ska jag lägga mig på soffan och mysa med nya avsnittet av pll och så tänker jag inte göra så mycket mer idag. 

Känner att mitt huvud behöver slappa, har så ont i huvudet hela tiden. 

Och i morgon och på fredag nalkas det jobb som vanligt, men bara korta dagar som tur är... 



I helgen ska vi väl troligvis ha liten party kväll. ^^  

Det är vi värda.. 


Nej, nu ropar soffan efter mig.. 

Hej på er.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards