Alla inlägg den 19 juni 2013

Av Linn - 19 juni 2013 20:09

Dagen blev inte riktigt som planerat. Men det hade jag ju på känn hela tiden!
Men man blir ändå besviken!
En sista chans är allt han får! Bäst för honom att han inte sviker mig då igen!
Men det är sista chansen någonsin!


Nu ska jag och molle snart åka bort till Sofia! Blir en långpromenad och prata om allt och ingenting!
Ska bli mysigt ich skönt att få röra lite på sig efter att man tröst åt tacos! ;)


Vad skulle jag göra utan min underbara Sofia?
Hon finns där för mig i alla väder.. Redo för pepp talk, en arm att gråta på, en skratt eller prat stund!
Ja, jag hoppas du förstår hur mycket du betyder för mig! Och att du vet om att jag finns här för dig dygnet runt!
Du är mer älskad än du någonsin skulle kunna tro! <3

Av Linn - 19 juni 2013 13:35

Utomhus är det sommarvärme, men det är det inte inomhus. Sitter här i soffan invirad i en filt och har gåshud för att jag fryser! Illa va?
Fast visserligen skönt att det är svalt någonstans!


Har roat mig med att städa idag , vilket verkligen var välbehövligt!
Herregud vad lilla molle fäller...
Att någon som är så liten kan skita ner så mycket?


Nu har jag precis tittat klart på avsnittet av pll. Så nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt.
Funderar om jag ska ta ut molle på en promenad kanske. Men tror jag ska vänta någon timma till med det så han inte är helt uppe i varv sen!


Får troligtvis besök av M sen.. Men ingenting är säkert i denna värld!
Är van vid att människor inte dyker upp när dom sagt det så än så länge vet jag inte hundra! Men det återstår väl att se! :)
Jag har hoppet uppe! En kram eller två är aldrig fel lixom!

Ikväll ska jag göra tacos till mig själv för första gången i mitt liv. Känns stan lite onödigt att göra det till sig själv!
Men va fan, det är ju gott?!?

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards