Alla inlägg den 24 juni 2013

Av Linn - 24 juni 2013 22:54

Det går sååååå bra för mig. 

Ännu en gång blir jag sårad.. Vill nästan inte ens tröst äta. 
Då är man fan sårad så det heter duga. 



Ja, nu ska badoo äckel bort.. 
Och jag ska torka mina tårar och dricka lite cola och se på ally mc beal och sen sova. 

I morgon nalkas morgon jobb ännu en gång. 


Puss o hej.

Av Linn - 24 juni 2013 18:13

Åh vilken dag! Både så jävla dålig och så bra på samma gång!!
Jobbet var en katastrof, när jag kom hem stod M och vänta på mig och då ändrades mitt humör direkt från arg och sur till en glad och Fnittrig tjej!

Nu ligger jag här i soffan med jordens huvudvärk och varken panodil eller sova hjälpte!
Men vad gör det om 100 år!?
Jag ligger här med ett stort leende på läpparna och känner mig glad ändå!


Ikväll ska jag lämna molle hemma hos pappa i några timmar för att dra mig in till stan med Sofia och Lotta och käka mat! Det blir mysigt och gott! :)


Puss & kram till er alla söta människor!! :)

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards