Alla inlägg den 29 juni 2013

Av Linn - 29 juni 2013 13:37

Ikväll spelar thåström på bråvalla, det skulle jag ha vilja sett!
Men är man fattig så är man!
Man får välja mellan roligheter då, och för mig blir det roliga i agusti!
Men nej jag är inte bitter för det!
Ikväll blir det krogen i lilla Finspång istället! Tror det också kan bli trevligt!

Synd att regnet öser ner och jag måste gå på promenad med molle!
Vet inte riktigt hur jag ska lägga upp det hela..

Sofia hämtar mig klockan 7 hos pappa och då ska jag vara redo, och innan det ska molle lämnas där och jag ska vara klar!
Hm, får nog ta med mig grejerna till pappa och göra mig iordning där, annars kommer jag se ut som en dränkt hund innan jag ens kommit till "förfesten" haha ^^

Nej nu ska jag lägga mig på soffan och mysa innan det är dags att sätta fart med dagens måsten!

Ångrar att jag sa ja till att jobba i morgon! Men va fan 5 timmar och bättre betalt då får jag väl stå ut!?

Jaja, ha en bra dag!
Det ska minsann jag se till att jag får!! :)

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards