Alla inlägg den 6 januari 2008

Av Linn - 6 januari 2008 12:54

jag vet inte när jag somna inatt men det var inte innan halv sex iaf.
Det känns tungt i ögonlocken faktiskt.

Vakna vid halv 1 och är fortfarandra helt död.

Visserligen är det bara 25 minuter sen men ändå.

Undra om jag ens kommer att bli pigg idag ?

Det tror faktiskt inte jag !



Nu idag är det söndag, det känns faktiskt inte. Vet inte när jag hade koll på vilken dag det var. Men jag är tuff ändå.


Idag ska jag diska och vara duktig. Önska mig lycka till.




Av Linn - 6 januari 2008 03:55

Jag sov till halv 3 idag så jag kommer inte kunna sova än på ett tag ganska synd om mig faktiskt.


Men det är samtigigt lite bra. jag har hunnit gå igenom hela mitt rum inatt.

Ska kasta typ alla mina kläder så jag måste inhandla byxor :O

och packat ihop varenda sak som ska till mamma.

Jätte mkt som ska kastas

massa som är ner packat.


jag tycker själv jag är väldigt duktig.

Av Linn - 6 januari 2008 00:05

Jag har suttit här och lyssnat på låten when the cildren cry, den är faktiskt väldigt bra ,bättre än man tror faktiskt.



I morron ska jag till mammas lägenhet och diska en jävla massa glas, Jippie. Men man måste ju hjälpa till.

För på Fredag flyttar hon ju in där. Men det är en komisk sak med att hon flyttar på fredag. Hon säger ju att hon flyttar in helt på fredag. Att hon ska sova där och allt sånt. Men hon ska äta här hemma.

Är inte det lite skumt ?

Eller är det bara jag som tycker att det är konstigt att när man flyttar så äter man hos sin förra man. Det är iaf vad jag tycker är väldigt konstigt.

Men det är la inte mitt problem. Eller jo lite!

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards