Alla inlägg den 25 januari 2008

Av Linn - 25 januari 2008 15:54

Min kompis eller aa "kompis" han går i min klass Marcus heter han iaf.

Igår klockan 12 så tog han hål i sin tunga.

Och det är något jag har velat ha mkt länge , Men nu vet jag inte längre !

För igår när han gjorde det , så gjorde han på det dära stället som nydligen öppnat i Finspång. Och det gick ju allt annat än bra.

Hans hål vart snett och hamnade på ett blodkäl.

Så det blödde som fan så han fick gå och skölja (vilket man gör iaf)

Men då så svimmade han, men efter det att han hade vaknat var det mkt bättre. Så han gick på föreläsningen om nazism och rasism.

Men efter att han varit där så kände han hur hans tunga började svullna upp mer och mer ner i halsen med.

Så efter det fick han gå tillbax till han som pierca och fick ta ut den.

Eftersom det är farligt om det hamnar på ett blodkäl tungan kan bland annat ruttna och eftersom hans tunga svullna så pass mkt så skulle han ju även kunna dö. Om den svullna upp allt för mkt.

Så han fick pengarna tillbax och sådära !


Så nu vet jag inte riktigt om jag vågar att pierca mig i tungan , vad tycker folket ? =)

Av Linn - 25 januari 2008 14:58

idag så fick vi reda på att vi antingen ska redovisa våran engelska på onsdag eller fredag. och jag och Linda och Alex är väldigt väldigt icke klara. Så det blir väldigt stressigt och det betyder en jävla massa jobb hemma :O Så vi alla ska jobba en jävla massa under helgen. för allt ska vara klart på måndag så vi kan börja jobba på våran redovisning sen. Så det innebar en jävla massa jobb hemma, Så när jag kom hem satte jag mig ner i lugn och ro och böjade jobba något extremt så nu är själva engelska arbetet nästan klart det är bara lite kvar men det får jag göra på söndag. Plus att jag har ett prov på måndag morgon :O Så det innbär att på söndag när jens har åkt hem måste jag plugga som en jävla idiot hela kvällen .


Så jag säger bara en sak!! önska mig lycka till.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards