Alla inlägg den 20 januari 2008

Av Linn - 20 januari 2008 11:51

Nu förtiden bor jag ju på två ställen både hemma hos Mamma & hemma hos Pappa. Men det är så att vi ska vara varnanan vecka hos båda. Men jag tycker att det mer blir 2 dar där 4 dar här osv.

För nu har vi varit hos pappa sen i onsdags. Och i morron eller ikväll eller jag har ientligen inte en aning , så ska vi till mamma. Och vara hos henne till onsdag. Sen åker hon till mormor , och sen ska vi va hos pappa till söndag och sen mamma till onsdag. (som jag har fattat det som)

Det blir väldigt mkt fram och tillbax känns det som. Man hinner lixom inte komma till ro fören man ska till det andra hemmet.

Och inte vågar man säga nått om det heller ,

för då kanske dom blir arga eller ledsna eller ännu värre besvikna.

Jaja vi får väl se hur detta går för mig om jag kommer att lyckas eller ej :P

Av Linn - 20 januari 2008 11:48

Imorse vakna jag redan klockan halv 11. Och då hörde jag en massa prat och skratt från köket och förstod att Ylva inte hade lämnat oss ännu. Så jag beslutade mig för att ligga kvar i sägen , man tänkte ju att snart lär hon ju ändå gå. Men vid 11 vart jag hungrig gick ner för att äta frukost och tänkte ta det lite lungt. Men hon var ju kvar och började babbla.

Men nu har hon iaf åkt hem.

En ganska jobbig människa men ändå ganska rolig vid vissa tillfällen men hon var nog mer jobbig än rolig. Är jag med sån ? En sån människa som man längtar tills hon ska gå ? En sån man bara inte orkar med ientligen?



Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards