Alla inlägg den 7 januari 2008

Av Linn - 7 januari 2008 19:35

Så många gånger jag gråtit över dina & mina & våra & allas misstag.

Jag tänkte på det nyss när jag hörde på en låt där hon sjunger "jag tänker inte gråta för mina misstag" Nästan alla människor som lever i den här världen är ofta ledsna och även om man inte gråter över sina egna misstag och ibland gråter folk även över andras misstag.

Det är så mkt som går fel så mkt som går sönder och blir trasigt. Som aldrig någonsin går att laga. Som man gråter sina ögon röda över.


Jag menar hur många gånger har man inte gråtit för man själv har gjort så man gjorde.

Eller att man förlora den man älska pga ett misstag?

Eller att man förlorar sin tryghet pga att någonting vart fel?


Vi borde inte gråta så mkt och istället försöka förstå att det här kanske var det som var meningen , ödet lixxom.

Visst det är inte lätt , men det är ju värt ett försök :O :D

 och jag menar inet att man inte får gråta det är självklart att man får göra det men jag tror inte man mår bättre av det. Men jag ska inte säga nått jag gråter ganska ofta själv nu förtiden.

 Tårar är säkert bra på nått sätt. Men det kan väl inte vara bra när det är för ofta?

Av Linn - 7 januari 2008 18:25

Om jag var pedofil då skulle jag lätt vilja ha Emmas son Filip.

Han är hu go som helst. Vi lekte med kor och hästar förut jätte kul faktiskt

och sen lyssnade vi även lite på Bamse , bra skit !


Fast jag skulle aldrig kunna vara pedofil för jag kan inte förstå hur man kan ha sex med ett litet oskyligt barn.

Tänk dig en man på 49 år som nydligen fått barn barnet är runt 2-3 år

Det är ju klart han älskar sin dotter vem älskar inte sina barn.

Men man älskar det inte så mkt så man blir upphetsad och vill ha sex med barnet. Fast oftast då drars sig männen till barn som är omkring 13 år. Men det finns faktiskt även barn som har blivigt sexuellt uttnytjade redan som 4-10 år med :O

Då är man ju verkligen sjuk.

Då menar jag verkligen sjuk sjuk sjuk sjuk sjuk :O

ÄCKLIGT är det !!!

Av Linn - 7 januari 2008 15:59

Nu ska jag bli granne med Julie igen ,

hon & jag sitter och skämtar om att Ida ska flytta in över mig och så kommer jag dö lite på ett smärtfritt sätt sådära :D haha

om att taket skulle gå sönder och så vipps har jag henne i sängen.

Jadu Julie har sina goda stunder. =)

Av Linn - 7 januari 2008 15:58

Oj då :O pinsamt läge :O

tur att jag inte hade skrivigt mer :O

Av Linn - 7 januari 2008 15:10

Den 15/1 klockan 16.00 sitter inte jag hemma och glor inte :O

Då sitter jag i en stol i Norrköping på tattoverk och tatuerar in en stjärna på min skuldra, Om jag är nervös ? Aaaa !! Lite va :O

Fan vad kul jag har läntat efter att få tatuera mig väldigt länge nu och nu äntligen kommer det snart att sitta en på min :O :D


Hoppas inte att det gör allt för jävla ont jag kan ju börja gråta :O haha ^^




Av Linn - 7 januari 2008 14:04

I morron är det skola och jag känner faktiskt inte ångelst för det.

På något sätt ska det bli skönt att börja igen, Att ha någonting att göra om dagarna. Inte för att det är så jävla kul i skolan direkt men man har iaf nått att göra. Man får dagarna att gå lite snabbare än vanligt. Sen kommer man hem och då är det bara att vänta på nästa dag & sådär håller det på. Ska faktiskt bli skönt ändå att börja skolan samtidigt som jag verkligen inte tycker det eftersom då måste man börja gå upp tidigt igen och det är väl det som känns lite. man blir ju för fan helt död !





Av Linn - 7 januari 2008 13:47

Favoritfärg: Svart

Framtidsplan: Få jobb på ett dagis men först kanske jag ska klara att gå ut gymnasiet 

Tre prylar till en öde ö: båt, mp3 (man klarar sig inte länge utan musik) & MAT ! (jag är fet)

Är du vegetarian eller vegan? jag gillar allt kött.

Hur många piercings har du? 1 i näsan 2 i läppen och hoppas på en i tungan med snart.

Hur många tatueringar har du? Ingen ännu men ska ringa om tid till en tatuering idag så det kommer att bli mkt snart. :D

Två saker du skulle vilja ha: lycka & styrka

Något alla vet om dig: Jadu att jag är en tönt som skriker och hörs mkt. Frågan är ju bara om det är nått bra ? :D

Vad blir du glad av? Jens & Sofia brukar kunna få mig att bli riktigt glad.

Vad gör du när du blir ledsen? gråter tills det inte längre finns något att gråta.

Vad är det första du köper när du varit pank länge och får pengar? Cigg och läsk :O

 Favoritpasta: jag HATAR pasta..

Vad var det senaste olagliga du gjorde? jadu.

Vad längtar du till? tills Jens kommer hit sen självklart sommar & sol

Favoritsnabbmatställe: När det är sallad så funkar det för mig ! jag älskar sallad


Vad har du i glaset? Coca cola

Bästa hang-outet: Har folk sånna ?

Favoritte: ?

Favoritglass: daim glass

Vilken film får dig att gråta? Dagboken eller a iofs gråter jag i alla filmer nästan till och med i bambi bara sätt den en gång klarade inte se den igen och skulle aldrig se den igen heller :O 

Vad är skönhet? Självförtroende

Vad är lycka? När man tror på sig själv

Om du fick 1 miljon: Åka utomlands

När skrattade du senast? Igår

Vad är du rädd för? spindlar & ormar

Vem är du rädd för? DIG !

Favoritmat: sallad eller grillat kött och potatisknyten :D

Frisyr: jadu rakt :O

Vacker människa: svårt alla är väl vackra på nått sätt. vacker är man inte bara för sitt utseende

Meningen med ditt liv: Oj att jag ska dö kanske.

Vad åt du till frukost? En smörgås och vatten.

Vem tycker du synd om? Jens

Vem tycker synd om dig? Min familj kanske sofia någon gång ibland sådära när jag bjuder på choklad :O:D   

Vem tycker inte om dig? min hund just nu.

Gillar du svarta kläder? Ja det är snyggt

Vem hade du senast en seriös pratstund med? Jens

Brukar du svära mycket? Ja för ofta ibland kanske.

Största misstaget som du begått? Oj , jo ett stort har jag gjort och det var nog det värsta jag kunde gjort. Jocke & Niklas räcker det nog med att säga :O

Har du pojkvän/Flickvän? Ja eller jag tror det iaf 

Är du kär? Ja

Vill du gifta dig? Nej slöseri med pengar. det varar inte föralltid ändå.

Hur tidigt stiger du upp? När det är skola vid 8-halv 9 och på helgerna sover jag så länge som det går.

 Gillar du att slåss eller? Nej 

När var du senast riktigt full? Jag vet inte jag är nykterist !

Hur många timmar sover du per natt? Olika från varje dag faktiskt !

Saknar: Jens :O

Kan du stå på händer? Nej men jag ha kunnat.

Favoritserie: Andra avenyn & city akuten :D

Gröna eller röda äpplen? Gröna när jag väl äter äpplen händer inte allt för ofta.

Bra film du sett nyligen: take the lead.

Har du raggat på internet? Raggat och raggat men jag har träffat folk från internet.

Bästa barnprogrammet: Häxan surtant :O

Kärleken: Jens

Av Linn - 7 januari 2008 00:02

Idag har jag inte gjort ett skit.

Mamma vart sur på mig igår för jag inte hjälper till så mkt eller sur vart hon kanske inte men a iaf sen så sa jag att jag skulle hjälpa till idag och diska allting och sådära men då när man väl ställer upp så ångrar hon sig idag och vill inte ha någon hjälp.



Idag har jag sett på film med Sofia som inte ens hade gått och lagt sig, så hon va ganska trött. Sen har jag ätit mat sen ringde jag Jens vid klockan 17.55 typ och pratade till 23,30 vi prata i 5 och en halv timma. xD haha.

Ganska trevligt faktiskt.

Men hade ju varit trevligare om han vore här. men men han kommer ju på Fredag så det är bara att ta och vänta och vänta och vänta :D

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards