Alla inlägg den 8 mars 2008

Av Linn - 8 mars 2008 15:50

nej jag menar verkligen inte att allt är mina föräldrars fel , självklart inte.

men dom har ju inte direkt gjort saken lättare för mig.

Klart att jag är någon utan en massa problem och sådär , men frågan är ju bara om det ens skulle hjälpa att prata med någon , problemen finns ju kvar ändå. Jag har gått och pratat med folk förut och vist man tror att det hjälper men efter ett tag kommer alla dom där problemen man hade då tillbax , dom finns ju alltid kvar innom än , det är ingenting som bara försvinner för att man pratar med en psykolog. tack ändå för att du bryr dig men jag tror jag inte att jag är psykolog mäniskan . jag skriver hellre ut mina problem , mkt lättare så .


 plus att jag har sofia min bästa vän som hjälper mig i vått och tort och torkar mina tårar förgyller mina dagar i skratt hon hjälper mig mer än någon ens kan ana. Hon är det bästa jag har. och hon är min egen lilla psykolog =) jag älskar dig sofia

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards