Alla inlägg den 10 mars 2008

fem

Av Linn - 10 mars 2008 05:40

jag har haft en bra helg faktikst , i slutet vart det väl lite sådär men det löser sig det gör det alltid. Men man måste lita på varandra.



klockan 5 i 5 i morse vakna jag av att en fot atakerade mitt ansikte och då vände jag mig och och tänkte "vad är klockan" så jag kollade vad klockan var och såg att klockan endast var 5 i 5 så jag sa till sofia vad klockan var, eftersom hon skulle upp vid 5. Sen somnade jag , och vid 5 ringer hennes mobil och sofia flyger upp som en jag vet inte vad, såg lite små kul ut , men jag orkade inte säga något , sen har jag försökt att somna sen dess men det går inte direkt bra för mig.


jag funderar på om man skulle ta sig en lång dusch nu eller ett bad.



Idag går min dag ut på att


* vara i skolan

* plugga

* barnvakt

* sova


allt det låter väl kul förutom det där med att plugga sånt klarar jag inte av. Okej att man jobbar i skolan och om man inte hinner klart eller så får man göra klart hemma , för då är det ens eget fel att man inte är klar. Men när man har skola tycker jag att efter skolan ska det vara ledigt så man hinner med andra saker med , istället för att plugga.


men nu är det ju så att jag ändå inte skulle gjort något annat viktigt idag , utan tycker bara att det är allmänt tråkigt men det är väl en annan sak.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards