Alla inlägg den 18 mars 2008

Av Linn - 18 mars 2008 21:23

I dag har jag pratat lite med mamma om hur jag känner och sådära ,på telefon så det vart la inte sådär jätte bra men jag ska komma hem till henne i morgon och prata om hur det är och sådär.


Jag har även tagit mitt förnuft till fånga och skrivigt ett mejl till kuratorn. Men jag kommer aldrig gå dit det är en sak som är säker men jag har ändå skrivigt till henne , det är en bra start iaf.



Fan jag vill vara som vanligt glad och sådär , som jag alltid brukade , men något tog den glädjen ifrån mig, Men jag vet att den kommer att komma tillbax till mig men jag vet även att det kommer kanske att ta lite tid. Jag vill bara vara som vanligt glad och så. Jag vill ha en hel familj inte en halv , jag vill vara hela mig inte halva ,


ni får ha översende med mitt beteende ett tag framöver, jag tål inte så mkt om man säger så.


jag är faktikst ärligt talat lite nervös inför i morgon och sitta och prata om allt och sådär. jag kommer ju börja gråta innan jag ens kommer in i bilen , eftersom jag gråter bara jag rör mig typ.



Av Linn - 18 mars 2008 08:18

tack sofia för att du hjälpte mig igår och kom hit och prata med mig , jag vet inte vad jag hade gjort annars, jag klarar inte av att vara ensam då kan jag bara inte hantera mig själv. jag blir som en tredjeperson.



Men även det här kommer väl att gå över med tiden även om det kommer att ta sin tid att förstå och komma över det.


nu ska jag till skolan hej

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards