Alla inlägg den 21 mars 2008

Av Linn - 21 mars 2008 16:55

Nu är den såkallade påsken igång för full fart , fast jag vet inte riktigt känns inte som påsk jag har mer jul känslor , så mkt som det snöar är det svårt att ha påsk känslor. fast åandra sidan är det aldrig snö på julen men ändå..


idag har jag ätit jätte mumsiga våfflor och sen har jag fått påsk ägg (det får man när man har varit snäll ) 


Göran kom till oss igår och skulle hjälpa mig med datan för jag har sånna jävla problem med mina filmer för jag vill kunna bränna ut dom och se dom på dvd vi satt från halv 7 till 10 igår och tillslut funkade det och jag fattade och sådär , men idag minns jag inte ett piss av hur vi gjorde , så här sitter jag med mitt dåliga samvete och försöker klura ut hur fan man gjorde men jag blir inte klokare för det..

så nu ska jag ta en paus och leka med sofia istället.



glad påsk

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards