Alla inlägg den 22 mars 2008

Av Linn - 22 mars 2008 14:24

Idag ska vi äta påskbord då. ska faktist bli ganska gott.

eller såklart , jag älskar sån här mat , hehe ^^


Idag blir det en sån där dag där man är med familjen dagen ,

eller jag ska kanske träffa sofia om ett tag , innan hon åker till nått ställe som jag inte mins vad det heter, :P

Själv ska jag då träffa henne , äta påsk bord , se på tjocktjuven och sova.

det är nog allt jag kommer göra idag typ. men jag tycker att det låter ganska trevligt faktiskt ,


Jag ska leka lite med min bror med , om han är snällare idag än vad han var igår :P annars ska han dö =)


det var nog allt jag hade att säga just nu iaf.


det är svårt att skriva blogg på dagarna för då blire inte så mkt mer än vad man ska göra under dagen , på kvällen är det lättare för det är då alla tankar om precis allting bubblar i en som ett hav.


Ha en bra påskafton

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards