Alla inlägg den 30 mars 2008

Av Linn - 30 mars 2008 22:44

Nu är jag hemma igen. Jag har lekt lite med sofia , och jag har duschat , nu ska jag lägga mig och titta lite på eva & adam och en annan del av köping tänkte jag mig ,

sen är det väl bäst att sova eftersom det är skola i morgon.

Jag har lite panik faktiskt , är rädd att jag inte kommer kunna somna ikväll och då kommer det bara bli värre sen när man väl ska försöka och då går det verkligen inte att somna om man är nervös över att man inte ska kunna det , jag hatar söndagar.


Kul att träffa Linda & Alex igen =) två härliga filurer det där, :D

sen kanske jag och Sofia ska baka ett konstverk när jag väl slutar.



Nästa helg ska jag till min mormor & morfar , ska träffa min riktiga morfar å ska bli kul länge sen man såg han sist nu. Iofs är det väldigt länge sen jag träffa mormor & morfar med , så det ska faktiskt bli ganska kul att se dom igen.


Det var allt jag hade att säga  ha en bra vecka,



ps , det är synd om mig jag har mens och det gör ont så alla vet ! för dom som tycker att det kan vara intressant att veta. höhö ^^


Av Linn - 30 mars 2008 12:27

idag ska jag åka hem , min buss går 10 i 5 sen ska jag leka med Sofia för hon har trök , och Man saknar ju henne lite sådära iblander.



idag ska man ändra klockan en timma framåt glöm ej det :D

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards