Alla inlägg den 7 april 2008

Av Linn - 7 april 2008 19:02

jag vill att klockan nu ska bli 8 och att andra avenyn kan börja sen vill jag fort att klockan ska bli halv 9 så jag kan gå och lägga mig och sova så jag är piggare i morgon och orkar morgondagen på praktiken , :P


Och så jag även orkar träffa Sofia i morgon men det orkar jag nog , hon är ju trevlig den tösen.



Ja men ha en bra kväll//natt då , det ska jag ha med mina drömmar =) God natt.

Av Linn - 7 april 2008 15:33

Första dagen på praktiken, skapligt jobbigt. Ont i huvet och ont i kroppen efter allt klängade på mig.

har redan 3 nya kompisar som jag umgås mkt med , =) Haha .

Tjejen vill pussas & kramas hela tiden dom andra vill brottas och såga.

Jätte söta saker.



Men gud vad trött man blir , helt sjukt trött ! =) haha. Men det går över ska lägga mig och titta på en film nu och bara ta det lungt så kanske jag blir lite piggare så man orkar se på andra avenyn ikväll iaf Det vore ju kul :D

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards