Alla inlägg den 23 april 2008

Av Linn - 23 april 2008 06:05

BLÄÄ !! jag är jätte förkyld , min näsa vill jag bara ta bort för den bara snorar hela tiden , Min hals vill jag ta bort eftersom jag hostar sönder den snart. annars är det väl inte så mkt mera problem faktiskt. Känns som att man ska dö så fort man hostar men de är la lungt ? =O



Igår så spelade jag och Sofia monopol typ hela dagen , det första vi gjorde när vi vakna var att gå ut och röka och sen var spelet igång. Vi är seriöst helt beroeende av monopol. Om man nu kan vara det?



Nej nu måste jag kila pappa kommer vilken minut som helst och hämtar mig så vi kan åka till min praktik. Kul att man troligen kommer vara tvungen att gå hem , SER DET UT SOM JAG ORKAR DE ELLER ? NEJ VERKLIGEN INTE !!!!!




Hej då =)

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards