Alla inlägg den 25 april 2008

Av Linn - 25 april 2008 16:14

maten vart faktiskt god tro det eller ej ;)


Nu ska jag och sofia snart gå ner och handla och sen ska jag sätta mig på en buss och åka till lille Jens och måla en dörr tror jag att vi skulle göra :D

längtar efter hans pappa :D Haha ^^


Ha en bra helg alla tuffa !! men tuffast är ju jag så tro inte allt för mkt :)



Puss och hejs.

Av Linn - 25 april 2008 13:01

just nu håller jag och magnus uggla på och lagar mat , vi ska bjuda in sofia på en bit med , för hon skulle inte få någon mat idag förens ikväll då :O

stackars töss :D haha


tur att hon har mig och magnus uggla. =)


god jul

Av Linn - 25 april 2008 08:03

fy fan jag vakna kvart i 8 och slängde på mig kläder och sprang ut för jag trodde att jag skulle vara hos kuratorn klockan 8. Men sen när jag komigt till bron NYHEMSbron så kommer jag på ajust jävlar jag ska ju inte vara hos henne fören klockan 9. Så då var det bara att börja gå hem igen. Fy fan vad surt och stressigt .Så nu har jag sminkat mig och klätt på mig lite andra kläder eftersom jag hade lite mer tid än vad jag själv trodde. haha


synd om mig ju för fan ! LID MED MIG !!!!

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards