Alla inlägg den 8 april 2008

Av Linn - 8 april 2008 15:37

Glömde berätta en söt sak om en pojke igår, vi snickra

sen börjar han helt plötsligt att gråta och säger

-varför har du spikat dig i läppen för ?

han grät jätte länge , så fick jag sitta och förklara att det var ett smyke och inte en spik ,


Idag är jag inte lika trött faktiskt , men det kan bero på att jag har sovigt mer & längre å.

Men barnen var trötta idag vi har mest suttigt och läst sagor.


Nej nu ska jag se på en film jag har laddat ner och sen kanske jag ska träffa sofia med ikväll vi får väl se vad som händer och sker.


Hej ...

Av Linn - 8 april 2008 07:30

Idag är det en ny dag , och jag känner  mig lite piggare så idag ska jag trötta ut barnen och inte vara helt död själv när jag kommer hem :D


nu ni ska vi se vem som vinner =) mohaha.

Nej vars, men nästan så är det :P


Nej nu måste jag packa ner alla mina böcker och åka till mitt dagis ,så dom inte tror jag är för trött för att komma i tid idag , haha !



Hej då . önska mig ett lycka till =D

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards