Alla inlägg den 10 april 2008

Av Linn - 10 april 2008 17:59

Har precis njutit av Lars Winnerbäcks nya buett med Melissa Horn.

låten heter En famn för mig.


Melissas låt är dunder bra och tillsammans med Lars winnerbäck blir låten hur bra som helst. Man blir helt kär i dom , fan vad bra !! =)


Bra jobbat =)

Av Linn - 10 april 2008 17:33

JAG ÄR TRÖTT ! idag är en sån dag som man helst bara skulle vilja ligga hemma och bara sova sova sova , men nej nej nej.

Jag ska hem till mamma och till b-hallen osv.


Jag har fått en massa beröm på min prktik idag om att jag är duktig med barnen osv..   Så jag är ganska nöjd !! =)



Idag hade vi gymnastik på praktiken , det var väldigt kul för en kille höll sig fast som en ål på mitt ben och vägrade släppa mig ,  men han är så söt så söt så det är bara mysigt :P

Av Linn - 10 april 2008 07:17

fan vad ont i ryggen jag har :O jag får skylla mig själv som gr med på att vara en häst på dagis kanske :P Men dom är ju så söta så vad gör man inte.



idag ska jag ha en aktivitet med barnen kanske inte den roligaste men jag ska ha hand om fruktstunden och så ska vi sjunga lite, deras favorit låt.

"Nu rullar våran sång igång ..." osv



Idag är det Torsdag så det innebär att det bara är en ända dag kvar på denna veckan att jobba efter den här det har ju gått ganska fort  ändå =)

Skönt faktiskt




Oj nu måste jag gå hej då

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards