Alla inlägg den 11 april 2008

Av Linn - 11 april 2008 17:34

Mitt liv har blivigt mkt bättre för dom som undrar,


Det känns inte riktigt lika jobbigt med mamma & pappa längre.

Och livet känns inte riktigt lika hopplöst , jag har inte känslorna att jag vill dö längre.

Men det är fortfarande inte helt okej , det händer att man gråter över allting som går att gråta över. Och det händer att man imellanåt bara känner att man vill dö. Men allt det där kommer att försvinna med tiden

det är bara att kämpa vidare så kommer väl även dom känslorna att försvinna.



Ikväll ska jag ligga och feta i mig en massa jävla godis , eller det ska jag göra hela denna helg. Och sen från och med Måndag är det slut på godis !! Måste göra något åt detta nu kan inte gå omkring och äta och äta och bara se/känna hur man blir större och större , dags att bli av med lite nu känner jag, Så nu får det vara nog nu ska det bli ändring på mig.

Med andra ord inget mer godis från och med Måndag !!!  =) 

Av Linn - 11 april 2008 07:24

jag sitter och lyssnar på som jag hade dig förut med Melissa och Lars

och jag känner mig helt underbart lycklig , låten värmer mig inuti , jag blir helt varm och kär i denna låt.


Jag vet inte vad det är för speciellt med den men den har nått extra som gör att man känner kärlek =)

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards