Alla inlägg den 16 april 2008

Av Linn - 16 april 2008 13:58

jag är helt frisk nu iaf, och sitter hemma och har piss tråkigt.

såg nyss på nya tider det är väl en för bra serie? fast inte bättre än andra avenyn såklart!


Idag ska jag baka en äppelpaj, så bra gick det för mig att sluta äta en massa godsaker! Men jag tänkte som så att en äppelpaj är inte godis och inte chips heller. huvudsaken är att jag inte äter en massa sånna saker som godis och chips och sådär , vist äppelpaj och sånna saker är inte heller bra, Men hur ofta äter man det? Så det känns inte som att jag förstör mitt nya liv allt för mycket faktiskt.


Nu när jag ska göra min äppelpaj sitter jag och saknar min syster Josefine väldigt mycket , det är nog för att mamma jag och josefine brukade sitta i soffan hemma och äta äppelpaj på sommrarna , Så idag är hon väldigt efterlängtad ska jag säga er.


Nej om man skulle ta och sätta sig och titta på tv eller nått tills mamma kommer hem med ingridieenserna till pajen kanske :P


trevligt att råkas.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards