Alla inlägg den 20 april 2008

Av Linn - 20 april 2008 18:44

Nu sitter jag hemma hos mamma , och jens är på väg hem till sig igen.

 Haft en ganska rolig helg

i Fredags klädde jag och Sofia på Jens kläning och klackskor

och igår satt alla vi tre och spelade molopol fram till klockan 3.

Väldigt trevligt faktiskt.


Jag har läst att denna sommaren ska bli en av de varmaste sommrarna på 150 år i sverige , så jag är ganska lycklig om det nu stämmer ! =) 


Nu ska jag iväg med Sofia en sväng sen ska jag gotta mig framför tv:n och titta på andra avenyn och någon film som är på 4:an.


I morgon är det dags för skola igen , jag och Linda ska vara med på gympan för typ första gången , haha ^^ Önska oss lycka till , vi kommer säkert dö och skämma ut oss väldigt mycket , vem skulle bli förvånad lixom? Inte någon jag känner iaf. höhö^^

Har studiedag på tisdag SKÖNT !!! Då ska jag sova sova sova sova och sova :D och kanske göra nått med min bror med vem vet!

Och på Fredag är det dags för prov i uls , shiit kan ingenting jag vet inte ens vad det är för något jag ska plugga på iofs men det löser sig , dom proven brukar faktiskt gå ganska bra för mig tro det eller ej :)



33 skoldagar kvar tills skolan slutar , fan panik jag har inför mitt betyg i matte då :O har inte klarat något av alla våra matteprov och matten är slut efter sommarn. Så sen är det ganska kört för mig och mitt matte prov , men jag och Linda ska kämpa oss igenom detta , tror jag ?!? Eller vaddå tror :O vi MÅSTE !!!!!!! annars kommer jag aldrig komma in på min högskola i falun som jag har bestämt mig för att jag ska gå på.



Snart får man pengar igen , det är något som kan behövas i min värld , men visserligen kommer alla pengar å ta slut väldigt fort eftersom att jag ska tatuera mig den 9:de maj , LÄNGTAR ! älskart.


Men nu ska jag inte jag skriva mer för Sofia och jag ska gå en sväng , Hejs. 

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards