Alla inlägg under juli 2009

Av Linn - 6 juli 2009 11:47

Så nu har jag kommigt hem från min lilla introduktion.

Jag tror faktiskt att jag kommer att trivas där väldigt väl.

Jag känner mig redan välkommen och sådär.

Även om det var lite stelt i början, men det gick faktiskt riktigt bra.

Madde min systers gamla klasskompis jobbar där, så det var riktigt roligt.

Man hade någon som man "kände igen"


Nu sitter jag och väntar på att mitt program ska börja. =D

Jag längtar =)

Sen ska jag tvinga pappa att mysa med film och sådär med mig ! Älskar att mysa med film, och allra helst när det är regnigt och mörkt ute. Då finns det inget bättre. =)


Hejs,

Av Linn - 6 juli 2009 08:19

Idag är det Måndag det innebär nytt jobb.

Eller iaf intro till nytt jobb.

Det ska faktiskt bli roligt, inget kan ju gå värre än jobbet innan iaf. =)


Jag sitter ute och jäspar och röker.

Där inne på soffan ligger Max och hans kompis Andereas och sover. Skönt för dom ! =D

En annan är vaken.

Det vart ganska sent igår faktiskt, men det är väl så det kan gå när man är kär igen.


På Fredag fyller Sofia år, det ska bli trevligt. =D

Då är hon med 18 snart...

På Fredag ska jag klippa mig med, trevligt !

Det lär behövas!

Vi ska kanske gå ut och äta på Onsdag, vi får väl se vad hon säger om den iden sen. Men jag tyckte att det lät riktigt trevligt.


Nej nu ska jag väl sluta skriva och gå in och ta en tabblet som dödar min mensvärk, jag hatar mensvärk!!

Plus att jag ska äta frukost, inte för att jag är hungrig, men jag kommer att bli det ganska snart annars.

Jaja, ha en bra dag alla =D


Hejs.

Av Linn - 5 juli 2009 13:17

Matt Czuchry är nog en av de snyggaste människor som finns. Titta på denna och njut. ! =D

Av Linn - 5 juli 2009 11:30

Jag är lite efter men jag har verkligen förälskat mig i denna låten med Byz =D Förlåt Sofia som måste lyssna på den hela tiden !! =D


Av Linn - 5 juli 2009 10:36

God morgon alla människor.

Igår var vi i Norrköping och jag hittade faktiskt lite saker där.

Jag köpte en kläning, paris hiltons parfym, en rakaparat, Ja det var nog det jag köpte.

Det var faktiskt ganska trevligt i stan igår fast det var väldigt varmt.


Just nu sitter jag här och har lite ångest för att jag sov så här länge, jag ska ju trotts allt jobba i morogn :O

Men men, det får gå som det går.

Jag är lite nervös inför jobbet, det gick ju inte direkt bra när jag skulle visa mina bra sidor på förra jobbet.



Hejs.

Av Linn - 4 juli 2009 12:11

Jag har städat mitt rum idag, pappa sa att det såg ut som en bomb hade slagit ner här så jag fick lite dåligt samvete så nu har jag städat.

Och sen har ja gjort mig iordning så nu sitter jag här och är faktiskt helt klar för att åka in till Norrköping och förhoppningsvis hitta någonting snyggt. =D

Jag sitter och lyssnar på moorebruden med Byz. Jag tror jag är kär :O =D

haha.


Nej nu är det la bäst att man gör sig helt redo.
Hejs.

Av Linn - 3 juli 2009 22:03

jag ville bara tala om att mitt första sommarjobb är slut.

Och jag är död !!


SOVA SOVA SOVA !!
God natt.

Hejs.

Av Linn - 1 juli 2009 21:40

Grattis till Lena som har fått semester idag. Jag är lite avensjuk faktiskt !! =D

Låten i inlägget tidigare är Frida som var med i melodifestivalen. Kanon bra ! =D


Idag har jag och Sofia varit i Norrköping och stojat omkring som idioter.

Först var vi på polishuset och skulle fixa pass till Sofia, men det gick ju dock inte så bra. Så det var lite surt.

Sen åkte vi in till centrum och kollade på kläder, jag köpte 2 par shorts. Inga av dom är väl direkt snygga, men dom får duga. Sköna att gå i hemma och dunder bra till Turkiet. =)

Så jag är ganska nöjd ändå faktiskt.

Sen åkte vi hem med bussen, och när jag kommer hem börjar det att åska jätte mycket. Dom som känner mig vet hur rädd jag är för åska. Och vara ensam när det åskar gillar jag verkligen inte. Så jag var livrädd.

Men jag överlevde trotts allt.


Nu sitter jag i soffan och håller på att somna hela tiden, men jag vill vara vaken när pappa och max kommer hem, men jag funderar på att ge upp det, och träffa dom i morgon istället. Jag ska ju trotts allt jobba och då måste man ju vara pigg. =)


Det har varit en trevlig dag iaf.

förutom min mensvärk och mitt skoskav. Men annars har det varit trevligt. =D


Jag har flört ångest. Men man får väl se vad som händer efter denna sommar. =)

Kanske kan bli nån kärlek till hösten iaf ;) hehe.


Nej nu ska jag sätta på en film och lägga mig och glo på tills jag somnar.
Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards