Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av Linn - 5 augusti 2010 06:18

Nu var det ett tag sen jag skrev sisit.

Har varken haft ork eller lust att skriva någonting.
Har för det mesta jobbigt, träffat Sofia och sovigt känns det som.

Puh, det här med att jobba tar på krafterna.


Nu ska jag snart iväg och fika äcklig fika med Sofia, det låter spännande. ?


Igår ringde min lilla telefon, och det var vallonbygden, och se där. De har hittat en lägenhet till oss. Så på Lördag ska jag och Jens vara på rundvandring i lägenheten och vara kritiska med.

Spännande och väldigt väldigt roligt tycker jag allt.


I eftermiddag ska jag jobba och stå i och lika så i morgon från morgon till eftermiddag, men sen sen är jag ledig hela helgen. Det ska bli ruggigt skönt.

Härligt.

Sen är det bara nästa vecka kvar, sen har jag gjort alla mina veckor på tegelbacken. Känns både väldigt skönt för då kan man vila upp sig ordentligt. Men samtidigit känns det väldigt tråkigt och ledsamt att jag inte har något jobb eller skola att gå till. Ursch det gör mig aningens nervös måste jag säga.


Jaja, nu måste jag sluta skriva så pappa kan köra mig till Sofia.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards