Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Linn - 6 augusti 2010 06:16

Igår efter jobbet så åkte jag raka vägen till Göran för där hemma var min syster, Linus och Mathias som skulle sova där enbart över natten. Dom hade spenderat dagen på Kolmården igår.

Var så himla mysigt att träffa dom igår.

Lilla Linus var så uppspelt så. Han vägrade att sova, så vi lekte ända tills jag gick hem typ.


Strax efter tio kom jag hem igår och då blev det sängen direkt. Och konstigt nog känner jag mig inte helt död idag som jag trodde att jag skulle göra.

Men det är väl bara bra det.

Nu ska jag snart iväg till jobbet igen, och jobba mina sista timmar för denna veckan.


I morgon blir det att titta på lägenhet, spännande.

Nej nu måste jag knalla vidare.

Hejs.


Ps. längtar tills nästa helg, kräftor och grejer. 

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards