Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Linn - 22 augusti 2010 22:55

Vad skönt det har vart med lite helg och ledighet inte sant? =D Underbart.

I Fredags efter jobbet drog jag iväg till Örebro, den dagen blev det inte mycket gjort vi åkte ut till Jens farmor och farfars sommarstuga och var där en stund och sen kom vi hem och då sov vi i stort sätt. 

Sen på Lördagen, igår alltså. Så gick vi upp tidigt och knallade iväg till någon secund hand butik, hittade dock ingenting mer än skit. Sen åkte vi till Karlskoga och tittade på Sofias lägenhet, den var riktigt snygg invändigt måste jag säga!!! Sen åkte vi till IKEA och tittade runt, köpte en hel del grejer faktiskt. Sen åkte vi hem till Jens och spelade spel och grilla. Sen på kvällen körde jag hem Sofia till Karlskoga igen. På kvällen där blev jag dunder förkyld också. Inte alls roligt faktiskt. Så det fick bli te med honung i och ett varmt bad på kvällen, det var dock inte dumt.


Idag Söndag har vi bara legat på soffan och tittat på tv och myst. Inte dumt alls. Vid 6 tiden åkte jag hemmåt igen. Har inte gjort mycket annat ikväll heller. Försökt att sova för jag är sjukt trött men det går inte jag bara hostar hela tiden. Ja det är väl så att förkyldningen börjar komma när det blir höst?

Mysigt som bara den att hösten börjar närma sig måste jag säga. Ljusen gör mysfaktorn hög. =)


Nej nu ska jag försöka sova igen, i morgon vill jag vara pigg och glad och frisk. Åhh, i morgon ska jag på möte med poolen också. Spännande.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards