Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av Linn - 30 augusti 2010 20:30

I Lördags var jag och min pojkvän och hans mamma i ullared och schoppade låss. Ja herregud vad vi handlade.

Vi köpte allt från gardiner till tvål. Ja nu har vi nog i stort sätt allt.

Jag har packat ihop allting nu, och det blev två stora flyttkartonger med grejer.

Ujujuj.

Och de blev faktiskt en hel del kläder med, så jag är nöjd.

Men det blev mest kläder för Jens del har köpte lixom 4 par jeans och massa tröjer och grejer.

Sen på kvällen gick han ut på krogen med sina vänner medans jag stannade hemma och käkade svamp och sov.

Sen på igår så var vi ute och plockade svamp som jag kunde ta med mig hem och sen började vi åka hem. Så jag var hemma strax efter 9 igår kväll.


Idag har jag bara vart på jobbet och kämpat.
Fick reda på att jag får stanna ytterliggare en månad på pappas jobb, fan vad  glad jag blev.

Inte världens roligaste jobb men det ger  mig lön, och lön är det bästa jag vet! hihi.


Nej ni, nu ska jag faktiskt gå och lägga mig för jag ska vara på jobbet klockan 4 i morgon bitti. Och sen ska vi jobba över i morgon eftermiddag/ kväll. Det blir nice för ekonomin.


Jag sitter och hoppas på att min bästaste vän sofia ska komma hem till Finspång i helgen. Känner att jag behöver kramas och få lite sofia tid med henne. Men ja, vi får se om hon kan komma hem.

Visserligen ska jag jobba hela helgen men det hindrar inte mig från att träffa min vän. I miss her!


Nu MÅSTE jag sova.

God natt

hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards